adidas superstar bagage avgifter märkt på utome

bagage avgifter märkt på utomeuropeiska flygningar

för trafik islip, ny 58fe adidas superstar es att kolla väskor på internationella flygningar som smyger sig in och kan vara här för att stanna.lufttrafikföretag har lagt till 50 dollar avgifter för att kontrollera en andra väskan på flygningar till europa.delta och continental tar andra påse avgifter för flygningar till latinamerika, också.

flygbolagen redan hade gått samma väg med inhemska väska avgifter.united airlines började med en avgift för att kontrollera en andra påse förra året, och andra lufttrafikföretag som följde.och europa.lufttrafikföretag lämnat ut en stor del av sin trafik.mer än hälften av kontinental trafik i år har varit internationella.vid delta, som började gå mot internationella väska avgifter, nästan 39 procent av sin trafik är internationell.lufttrafikför adidas superstar etag som inte tar väskan avgifter på de flesta asiatiska rutter.det kommer sannolikt att förändras.avgifter för att kontrollera den första väska på internationella flygningar är en möjlighet som kan vara inkomster för bra för att missa.

”ja.naturligtvis kommer att sprida sig över hela världen för att omfatta bagage avgifter även första påse ”, sa jay sörenson, ett flygbolag som konsult, som har studerat och skrivit om lufttrafikföretagens så kallade kompletterande inkomster.

”jag tror att bagage avgifter kommer att vara den mest utbredda i a la carte avgifter, eftersom de verkligen är frivilliga,” sa han.lufttrafikföretag kommer att stöta på problem att ta ut avgifter på codeshare flygningar, där en biljett på, säg, avgift avgifter delta, skulle ha sålts av partner air france, som kontrollerar två påsar för fri.

flygbolaget priser har minskat kraftigt under lågkonjunkturen, och många i branschen har hävdat att de avgifter som i grunden är ett sätt att göra upp en del av underskottet.bagaget är dyra att hantera och dess vikt får planet att bränna mer bränsle, så det är logiskt, för att tjänsten att kosta något, det går.

– som sa att det skulle ta ut en andra påse avgift på alla internationella flygningar, och inte bara dem till europa.dess meddelande i april sa det hoppades att samla in 100 miljoner dollar per år om den nya avgiften gick över hela världen.det måste minska denna plan till europa efter andra lufttrafikföretag inte matcha det.delta har minskat till en verkställande tillgänglig för att prata om avgiften.lufttrafikföretag till europa.

de nya avgifter som kommer från ett minskande antal resenärer.trafiken mellan amerika och europa på alla flygbolag som föll 12% till 25,4 miljoner resenärer genom den första hälften av detta år jämfört med för adidas superstar sta halvåret 2008, enligt international air transport association.

resande på bagagevagnar ur internationella ankomst avsnitt i minneapolis st. paul internationella flygplats allmänt känt likadant om internationella bagage avgifter som de skulle en överambitiös i tullen.

det som oroar mig, eftersom jag reser en del gör missionärsarbete, så många gånger som jag har mycket bagage, ”sa sammy wanyonyi, en evangelist från victoria, minnesota.hans redskap som inbegriper kameror och en massa kläder för hans resor till öst – och centralafrika.

när han lämnade minneapolis, han sa att han skulle kolla upp till 70 pund (32 kg) i varje väska.men reser tillbaka från nairobi, på ett annat flygbolag, gränsen var 50 pund (22,7 kg) som nästan satte honom och två andra kortfristiga missionärer han reste med ett lån till flygbol adidas superstar aget avstått från den extra avgifter.

”det mest oroande är att det verkar som om alla har sina egna regler,” sa han.flygningar.en gång om året för en månad eller så.medan de är här, de lämnar sitt bagage med familj medan de flyger mellan minnesota och texas och andra stannar för att undvika att betala bagage avgifter.de kan ha för att få svårare för att undvika att de avgifter som kommer tillbaka från saudiarabien, dock.lufttrafikföretag utvidga bagage avgifter till internationella flygningar.

”vi hatar att flyga dem att endast tillåta en väska,” lori white sa. ”det är inte värt det.vi flyger inte amerikanska för många skäl, en av dem är väskan avgifter. ”

sydvästra sa när den inledde ”early bird” program som man hoppas på att höja kanske 75 miljoner dollar per år i nya inkomster.det kommer att sälja stället i linje utan irriterande regelbundna kunder, liksom ”ange” kunder som fortfarande kommer att vara först i raden, men som kan betala för den billigare ”early bird” synsätt i stället.

kevin kronor, sydväst är vice ordförande för marknadsföring, sa att de förväntar sig inte att företag välja resenärer att köpa morgonstund går i stället.när det gäller traditionella sydväst flygblad på raden ”vi räknar inte med att tillräckligt stort antal människor kommer att dra fördel av det som i slutändan kommer det att påverka ombordstigning erfarenhet för dem som inte köper det”, sa han.