adidas superstar bagagehanterare kraven räk

bagagehanterare krav

en räknare argument kan hävda att en överviktig person skulle kunna ha heaveier bagage, eftersom en av sina skjortor väger mer än en liten person skjorta.varför, med samma ba adidas superstar gage gräns: överviktiga människor skulle inte kunna ta så mycket kläder.

– förresten, jag är en storlek 8, så jag är inte partisk, njut av eftertanke och diskussion)

min personliga åsikt: om så många bagagehanterare blir skadade av vikten av bagage (förutsatt att de använder korrekta upphävande av åtgärder) då viktgränsen bör överges.

och vikten av den person som för denna fråga, spelar ingen roll.

är det verkligen en begäran från gag – agenter eller från att se till att de kan göra mer gods?om det bara är bagagehanterare, vilket skämt din betalas till lyftsäckar pojkar, inte fluffy dockor!! böj på knäna och gör som din hs utbildning sa säkert att göra för att undvika skada.den sjönk från 32kg till 20 kg är för stor för en stegvis förändring.vi ska bara ta mer ombord bagage till compsate och ofta är det ett skämt för att försöka hitta utrymme för handbagage.är mitt beslut lätt.qantas är för dyrt, tyhe mat du betala för skit nu väskor är för tung?????????????när du tänker på det, det låter som om de inte vill flyga människor!

donald, du kommer att finna att det inte är den person som på botten av conyeyor som riskerar att drabbas av skada, det är den person som står på knä i lastrummet, i en böjd ställning som krävs för att vrida 90 180 grader med 100 – 200 väskor i rad, som riskerar att skada.tyvärr med utformningen av boeing 737s och mindre flygplan är det en oundviklig uppgift.det är därför som det är viktigt för enskilda väskor att vara så lätt som möjligt.om du upplever bagagehanterare som misshandel av ditt bagage är en annan fråga, men som alla andra har de rätt att överklaga för att säkra arbetsmetoder.

för att vara rättvis, qantas har alltid haft överseende med väskor och vikt att upp till 30kgs fri för många långdistansflygningar jämfört med europa där de strikt tillämpa begränsningar.

det är oacceptabelt för grossistförsäljning av bränsle, priser per fat som gör flygbolagen titta på något annat sätt om att få mer pengar från passagerar – och inte de fattiga bagagehanterare ryggar som flygbolagen vill att du ska tro.

under den senaste veckan har vi över hela världen har vi sett att flygbolag går i konkurs, oas i hong kong, aloha i hawaii, skybus av usa, för att bara nämna några, med många andra problem, t.ex. alitalia och andra eu – adidas superstar baserat lufttrafikföretag.

biljettpriserna och vikt restriktioner kommer att sakta ner hela resebranschen, om denna utveckling fortsätter.under dessa dagar har det blivit en dyr komplicerade mardröm för alla berörda parter.

vad mycket du inte förstår, är det inte det du ser när de bagagehanterare skadar sig och gå till baksidan av en 737 eller 767, om de faktiskt hålla de här väskorna, är de på väg adidas superstar 1metre högt.nu när du är i de trånga utrymmen, lyfta riktlinjer gå ut genom fönstret.manouvering påsar när du står på knä i begränsade utrymmen är vad som orsakar dessa skador.vi har alla rätt att gå till jobbet och inte skadas, i själva verket sin från politiken.för du måste inte spilla kaffe på dig själv, för andra ett felsteg kommer att lämna dig sängliggande i smärta.

– vår familj på fem tar semester, vår viktigaste bagage normalt vikter 30 kg av praktiska skäl: vi är begränsad i mängden bagage som barn inte är stark nog att ta hand om bagaget.så ta det därifrån.

”klart och tydligt de risker som finns i den här branschen (är) som en följd av från” brist på utrustning, brist på ordentlig utbildning. ”säger facke adidas superstar t.från vagn till transportband och in i planet (och vice versa).

unionen har inte tänkt på vad som är concequences till sina kunder (ja, vi är dina kunder, eftersom vi i slutändan betalar din lön).i stället för att straffa kunderna, de borde öppna och göra saker bättre.detta förslag behåller status quo arbetsmässigt med någon förbättring alls.vakna!

det är en sedan länge etablerad dictum i lag att varje arbetsgivare måste utveckla ett säkert system för arbete ”i enlighet med deras plikt att anställda, och det är fortfarande en icke ansvar delegeras.prevalensen av manuell hantering skador bland bagagehanterare för närvarande helt enkelt begars övertygelse.gör inga misstag, de vill bara åka hem på samma villkor som de anlände till arbetsplatsen.dessa skador är enorma kostnader för vår gemenskap, familjer och nationella produktivitet.men, som vi alla är beredda att packa väskorna till en högsta vikt av 20 kg, de här killarna är glad att ladda era väskor!fundera på att tänka när var lat när du var utsatta för med perfrom skjuts av något som helst mer än 20 kg eller 201?????????????byggnaden förnödenheter, mat till sällskapsdjur, pool – butiker, olja som du.